کارت متالیک نقره ای PVC

کارت متالیک نقره ای PVC

 

 

 

کارت متالیک نقره ای PVC از انواع کارت‌های خام است که از جنس PVC تهیه و تولید می‌شود که ۱۰۰ درصد قابل بازیافت است.

این دسته از کارت‌ها ،به دلیل مقاومت و کیفیتی که دارند، در صنعت چاپ جایگزین کارت‌های کاغذی و مقوایی که با وجود پرس کارت همچنان آسیب پذیر بوده و زود از بین می رفتند شده اند.

"<yoastmark

بنابراین مقاومت آن‌ها در مقابل گرما و سرما بسیار بالا بوده و دوام و ماندگاری آن نیز به دلیل نوع مواد به کار رفته در آن‌ها بیشتر است؛

انواع کارت متالیک نقره ای pvc :

  • کارت متالیک نقره ای ساده
  •  متالیک نقره ای مگنت
  • کارت متالیک نقره ای هوشمند

کارت‌های پی وی سی خام در انواع و اقسام گوناگون و در رنگ، جنس و کیفیت‌های مختلف از جمله کارت خام PVC سفید، کارت خام PVC سبز ،کارت خام PVC طلایی، کارت خام PVC نقره‌ای، کارت خام PVC آبی در طرح‌های متالیک و ساده تولید می‌شوند و می‌توان از آن‌ها برای مصارف مختلفی استفاده نمود.

انتخاب این که هر مجموعه از چه کارتی و چه نوع رنگی برای چاپ کارت‌های خود استفاده نمایند کاملا سلیقه ای است.

"<yoastmark

مشخصات کارت متالیک نقره ای PVC :

این نوع کارتها معمولا در سایز استاندارد ISO CR-80 که به طول ۸.۵ در عرض ۵.۳ سانتی متر است، تولید می‌شوند.

 

  • به صورت برش خورده در بسته بندی 200 عددی
  • به صورت شیت های برش نخورده

 

کارت متالیک نقره ای PVC هیچ ‌گونه حافظه یا چیپی برای ذخیره سازی اطلاعات ندارد و صرفا جهت نمایش به کار می‌رود.

مصارف کارت متالیک نقره ای :

  • کارت تخفیف pvc
  • کارت پرسنلی pvc
  • کارتهای اعتباری pvc
  • کارت بانکی نقره ای

این کارت‌ها قابلیت شخصی سازی اطلاعات را دارند و می‌توان با استفاده از چاپگرهای دیجیتال و همچنین تکنولوژی چاپ افست عملیات چاپ را با کیفیت بالا روی آن‌ها انجام داد.

روی کارت خام نقره‌ای یک لایه لمینت و براق وجود دارد و این امکان را به وجود آورده است که بتوان به راحتی با پرینترهای چاپ کارت PVC روی آن‌ چاپ زد؛ همچنین قابلیت چاپ افست را نیز دارند.

قابلیت رنگ پذیری این نوع کارت بالا بوده و می‌توان آن را در انواع دستگاه‌های پرینتر کارت قرار داد.

همچنین محدودیتی در انتخاب رنگ برای چاپ بر روی کارت نقره‌ای وجود ندارد و می‌توان با رنگ مشکی، قرمز، سفید و یا طلایی بر روی کارت چاپ زد. قابل توجه است که این کارت‌ها باید به دور از تابش مستقیم نور خورشید و همچنین درجه حرارت بالا نگهداری شوند.

همچنین به دلیل حساسیتی که دارند نباید هیچ گونه آلودگی مانند اثر انگشت یا پرز روی کارت باشد زیرا باعث می‌شود چاپ روی آن به خوبی انجام نگیرد.

کارت مگنت متالیک pvc

                                   کارت مگنت متالیک pvc

مشخصات کارت PVC ساده نقره ای :

کارت pvc نقره ای جلوه‌ای چشم نواز و براق دارد و ظاهر درخشان و پر زرق و برقی را ارائه می‌دهد. کارت‌های پی‌وی‌سی نقره‌ای برای سازمان‌هایی مناسب هستند که به دنبال انجام کارهای متفاوت با کارت شناسایی خود هستند.

کارت پی وی سی نقره ای با ظاهری فلزی، جذابیت بیشتری نسبت به کارت پی وی سی سفید دارد، از این رو برای مصارفی مثل کارت وفاداری، کارت هدیه و کارت گارانتی بسیار ایده آل است.

از مشخصه اصلی کارت PVC نقره‌ای ساده می‌توان این مورد را بیان نمود که جزو کارت‌های غیرهوشمند محسوب می‌شود و در ساخت آن‌ها از هیچ عامل هوشمندی نظیر نوار مغناطیسی یا چیپ استفاده نشده است،ولی در صورت نیاز هوشمند این نوع کارت هم قابل تولید می باشد.

به طور کلی دارای ویژگی خاصی نبوده و تنها کیفیت بالای ساخت و انعطاف مناسب و دوام و استحکام قابل قبول آن‌ها موجب شده تا طرفداران فراوانی داشته باشد .