چاپ کارت باشگاه ورزشی

چاپ کارت باشگاه ورزشی

 

مجموعه ما با برخورداری از مجهزترین و جدیدترین  پرینترهای چاپ کارت pvc  زمینه چاپ کارت باشگاه ورزشی را برای باشگاه‌های مختلف مانند باشگاه بدنسازی و استخرهای ورزشی فراهم آورده است. این خدمات در قالب‌های زیر انجام می‌گیرد:

چاپ کارت باشگاه ورزشی

چاپ انواع :

  • کارت باشگاه در خانه‌های مختلف ، چاپ کارت باشگاه بر روی انواع کارت مقوایی و pvc ، چاپ کارت PVC ساده و هوشمند (کارت مایفر 1k) ، چاپ کارت باشگاه ورزشی از تعداد ۱ عدد به بالا ، چاپ کارت باشگاه با توجه به سفارش باشگاه و نیاز آنها ، چاپ کارت باشگاه برای کنترل تردد ورزشکاران ، فراهم آمدن امکان کدینگ و شخصی سازی کارت برای هر کدام از ورزشکاران ، چاپ کارت باشگاه  برای تمام شهرهای ایران

*چاپ کارت باشگاه ورزشی برای چه مواردی استفاده می‌شود

از آنجایی که فرایند چاپ کارت باشگاه بر روی کارت‌های مقوایی و کارتهای هوشمند انجام می‌گیرد، نقش‌های متفاوتی برای آنها می‌توان در نظر گرفت که به نوع کارت استفاده شده بستگی دارد:

استفاده به عنوان :

کارت تردد برای ورزشکاران

بعنوان  کارت حضور و غیاب  برای پرسنل باشگاه

برای دسترسی ورزشکاران به بخشهای مختلف

 به منظور جلوگیری از ورود افراد متفرقه به داخل باشگاه

 برای کنترل تعداد وضعیت افراد حاضر در باشگاه

 برای ثبت شهریه‌های پرداخت شده و پرداخت نشده

چاپ کارت باشگاه ورزشی

*طراحی کارت باشگاه 

باید اعتراف کنیم که مهمترین موضوع در طراحی کارت باشگاه  این است که در زمینه آن تصاویری از رشته ورزشی مورد نظر آورده شود.

به عنوان مثال در کارت باشگاه بدنسازی باید از دستگاه‌های این رشته و در کارت استخر باید تصاویری از استخر آورده شود.

به طور کلی، در طراحی این کارت‌ها اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی ورزشکار، رشته ورزشی، مشخصات حرفه‌ای، و اطلاعاتی در مورد تاریخ انقضاء کار آورده می‌شود.

*قیمت چاپ کارت باشگاه

 در مورد تعرفه چاپ کارت باشگاه فاکتورهای مختلفی تاثیرگذار هستند که مهم‌ترین آن‌ها به نوع کارت استفاده شده است. طبیعتاً قیمت چاپ کارت باشگاه با کارت‌های هوشمند بیشتر از  کارت PVCساده  بوده و این کارتها از کارت‌های مقوایی بیشتر است.