چاپ کارت دانش آموزی PVC

      چاپ اختصاصی کارت پرسنلی

           همراه با چاپ هولوگرام

انواع کارت دانش آموزی

چاپ کارت دانش آموزی PVC به صورت معمولی و یا کارتهای هوشمند تهیه می شوند و در اختیار دانش آموزان قرار داده می گیرند.

●         کارت دانش آموزی ساده:

کارت‌های شناسایی ساده و معمولی از جنس pvc هستند و فقط جهت احراز هویت و شناسایی دانش آموز مورد استفاده قرار می گیرند.

●         کارت هوشمند دانش آموزی:

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، راهکارهای مدرن و پر کاربردی در سیستم های آموزشی ایجاد شده است. از جمله آنها می توان به کارت شناسایی دانش آموزی هوشمند اشاره نمود. کارت هوشمند دانش آموزی همانگونه که از نامش پیداست نوعی کارت RFID می باشد که امروزه در بسیاری از مدارس مورد استفاده قرار گرفته است.

انواع چاپ کارت دانش آموزی PVC :

  •  چاپ دیجیتال یا فوری :چاپ کارت دانش آموزی PVC دیجیتال  به وسیله چاپگرها یچاپ کارت PVC انجام میشود .از معایب این نوع چاپ محدویت رنگهای خاکستری یا زغالی یا قهوه ای می باشد و از مزایای این نوع چاپ سریع بود آن می باشد.
  • چاپ افست کارت پرسنلی : چاپ کارت دانش آموزی PVC به صورت افست توسط شیت های پی وی سی انجام می شود .
  1. مزایا : دارای محدودیت رنگ نیست
  2. رنگها دارای کیفیت بالایی هستند
  3. ماندگاری بیشتر رنگها وکارت

 

چاپ کارت پرسنلی pvc

چاپ کارت پرسنلی pvc

 

چاپ هولوگرام امنیتی روی کارت پرسنلی pvc :

برخی از شرکتها برای جلوگیری از کپی برداری از کارتها و همچنین ماندگاری طولانی تر کارتها از روکشهای مجدد استفاده میکنند که به آنها هولوگرام طرح دار میگویند ، در چاپ کارت های پی وی سی هولوگرام دارای یک طرح عمومی هستند ،اما در تیراژهای بالا مانند کارت سوخت یا کارتهای ملی هولوگرامهای سفارشی تولید می شوند.

 

پی وی سی
چاپ کارت پرسنلی
چاپ کارت شناسایی
کارت پرسنلی

چاپ کارت دانش آموزی PVC هوشمند:

برای هوشمند نمودن کارت‌های دانش آموزی pvc می‌بایست به آن‌ها چیپ حافظه دار یا نوار مغناطیسی اضافه کنیم. در واقع می‌توان کارت دانش آموزی پی وی سی را روی کارت‌های مایفر و یا کارت مغناطیسی چاپ نمود. کارت‌های مغناطیسی یا HICO حاوی یک نوار مگنت روی بدنه خود هستند که قابلیت ذخیره‌سازی اطلاعات را دارد و می‌توان اطلاعات مربوط به دانش آموزان را درون آن ذخیره کرد.

برای خواندن این اطلاعات نیز می‌بایست از دستگاه کارت خوان مخصوصی بنام ریدر مگنت استفاده نمود. عامل هوشمندی کارت مایفر نیز تراشه یا چیپستی است که روی کارت تعبیه شده است و قابلیت ذخیره‌سازی اطلاعات را دارد. این کارت به صورت غیرتماسی عمل می‌نماید و برای خواندن اطلاعات آن می‌بایست از ریدر کارت مایفر استفاده کرد.

[/vc_row]